Sanal Tur  Referanslarımız  Makaleler  Galeri  360 Video
 

 

Bir Google Sanal Turu İşletmenizi Nasıl Geliştirebilir?

Yerel bir işletme olarak, her zaman müşterilerinize yeni şeyler sunmanın yeni yollarını arıyorsunuz.

Ürünlerizi kapış kapış satmak satmak ya da işletmenizin önünde kuyruklar oluşmasını veya yüksek kaliteli, benzersiz bir marka oluşturmak istiyorsunuz

İnternetin, daha fazla potansiyel müşteri çekmenin en kolay yolu olduğunu biliyorsunuz. Sosyal medyada varlığınızdan emin olmak için çok fazla zaman ve enerji harcadınız ve internet sitenize büyük yatırımlar yaptınız.

Öyleyse, internette varlığınızı daha da büyütmenize yardımcı olacak bir sonraki yenilik nedir? Bu bir Google sanal turu olabilir.

Google Sanal Tur Nedir?

Sanal gerçeklik, son zamanlarda son tüketiciye hitap eden bir teknoloji olarak görülüyor. İnsanlara eksiksiz olarak işletmenizi göstermek fırsatı vermek, reklam verenler, pazarlamacılar ve yerel işletmeler için heyecan verici bir uygulamadır.

Müşterilerinizi onlar için özel olarak yaratmak, göstermek istediğiniz işletmenize taşıyabilmekten daha iyi bir yöntem yok. En azından şimdilik.

Bu teknoloji bir süredir ben de varım diyor. Sorun onu kullanmak için bir yol bulmak. Müşterilerin bir kısmı, VR'yi (Sanal Gerçeklik Teknolojisi) tam olarak kullanmak için gerekli olan donanımdan yoksundur. Kaç tane insanın bir VR seti olduğunu biliyor musunuz? Umduğunuz kadar fazla değil.

Çözüm

Google bu sorunu Google sanal turlarıyla çözdü. Artık 360 derece VR ortamını masaüstü ve mobil cihazlara yerleştirebilirsiniz. Bunlar, VR Head set, VR Gözlüklerle veya bunlar olmadan deneyimlenebilir.

Google sanal turu, potansiyel bir müşteriye işletmeniz etrafında 360 derecelik kapsamlı bir görünüm kazandırmanıza olanak tanır. Bu teknolojinin işiniz için sağladığı faydalar sadece hayal gücünüzle sınırlıdır. 

Butik otel ya da oda ve kahvaltı iseniz, sanal turların sizin için neler yapabileceğini hayal edin. Son olarak, odanızın her yönüne koyduğunuz özen ve özenli detayı gerçekten gösterebilecek bir araç var.

Aslında, sanal görüntüleme yazılımı online rezervasyonları yüzde 85'e kadar artırıyor.

Google sanal aracını Google Benim İşletmem sayfanıza uygulayarak, yalnızca görüntülenme sayısınızda bir iyileşme görmeyeceksiniz. Tüketici empatisinde de bir artış görmeye başlayacaksınız. Bu amaçla…

Tüketiciyle Empati kurmak

Google Haritalar'a  kayıt olmanın avantajını gören deneyimli bir işletme sahibi olarak, muhtemelen yerel bir işletme için ne kadar yararlı olabileceğini biliyorsunuzdur.

Aslında, bir işyeri ararken tüketicilerin, yüzde 44'ü Google Maps'i kullanıyorlar. Ve ortalama olarak, bu aramaların% 41'i yerinde ziyarete yol açmaktadır. 

Bu genellikle birkaç şeye bağlanabilir. İlk olarak, işin harita üzerinde nerede olduğunu görerek insanlara ulaşılabilirlik hissi verilir. Bu işin kendileriyle arasındaki mesafenin çok da fazla olmadığını görüyorlar. Bu yakınlık hissi çok önemli bir bağlantı kurar.

Ardından, Google haritalarında bir işletme görüntülendiğinde, genellikle bu işletmenin saatleri ve hizmetleriyle ilgili bazı kısa bilgiler de eşlik eder. Ayrıca konumun gerçek resimlerini de içerir.

Bu resimler, işletmelerin neye benzediğine dair bir fikir vererek, ziyaret etmeyi daha istekli hale getirirler.

Sanal Tur Nasıl Geliştirir?

Google sanal turu, bir işletmedeki kapıyı tıklatmak gibidir. İçeriye girmek ve etrafa bakmak, tüketiciye iş yerinizin atmosferini daha fazla hissettirebilir.

360 derece teknolojinin ne kadar ileri ve etkileyici olduğunu düşünürseniz, tüketiciden bir empati duygusu bile oluşturabilirsiniz.

Empati kurmak, yeni tüketici tabanını çekmek ve korumak için büyük bir rol oynamaktadır. Empati; onlara sizi özel hissetiren de bu. Bu durum rakiplerinizin yerine sizin seçilmenize olanak veriyor.

Onları fiziksel olarak mağazanıza, otelinize, işletmenize soktuğunuzda, bir nevi o yerin havasını solumasına olanak verdiğinizde bu altın değerinde bir fırsattır.

Artık bu bağlantıyı dijital olarak kurarak bir tüketicinin fiziksel olarak gelmeden önce yerin atmosferinin içine çekerek bir fikir sahibi olmasını sağladınız.

VR ile Tıklanmanızı artırın

Empati kurmak pratik getirilere sahiptir. İşletmelerin  360 fotoğraf ve sanal bir turla ilgi çekmesi iki kat daha olasıdır. Ve dört haftadan kısa bir süre içinde sanal görüntülemeye yapılan yatırımın geri dönüşünü göreceksiniz.

Bu, büyük ölçüde, hem etkileşimde hem de sayfanızda harcanan zamanın artmasından kaynaklanır.

Google tarafından 360 derecelik fotoğrafların ve videoların avantajlarını inceleyen bir araştırma, bu sanal turları görüntüleyenleri görüntüleme ile etkileşime teşvik ettiğini ortaya çıkardı.

Görüntüleyenlerin bu görüntüleri paylaşma olasılığı daha yüksekti ve karşılaştırma için kullandıkları standart videodan çok daha yüksek bir tıklama oranı elde ettiler.

Bu, görüntüleyenlerin ve sonuç olarak tüketicilerinizin daha fazla görmek için sayfanıza tıklama olasılığının yüksek olduğu anlamına geliyordu. Bu, yalnızca markanız (işletmeniz) için harika şeyler anlamına gelebilir. Özellikle de isim tanıtma, marka yaratma derdiniz varsa.