Sanal Tur  Referanslarımız  Makaleler  Galeri  360 Vide

 

 

İşletmenizin Google Haritalar, Street View'da Yer almasının 7 Yararı
Google Haritalar'ın size yol tariflerinden çok daha fazla özellik sunduğunu biliyor muydunuz? (Özellikle bir işletme sahibiyseniz.)

Bu özellik, müşterilerinizle güven oluşturmanıza yardımcı olur. Hedef kitlenizle daha iyi bir bağlantı oluşturur. Her ikisi de potansiyel olarak Ziyaretçi sayınızı artırır.

Bahsettiğimiz şey, standart işletme görselinizin bir sonraki seviyeye taşınması: Google Haritalar sokak görünümü.

Bu özellik, müşterilerinizin işinizin etrafında (ve içinde!) Sanal bir tur yapmasına olanak tanır.

Müşteriler kapılardan geçmeden önce orada bulunmaktan heyecan duyabilirler.

… Hepsi oturma odalarının konforundan.

Aynı zamanda, Google Haritalar, yüzleri ve plakaları otomatik olarak bulanıklaştıran teknolojiyi kullanır. Bu nedenle, mahrem olmayan mahremiyet hakkında endişelenmenize gerek yok.

Google Haritalar sokak görünümünün işletmenize sunabileceği belirli avantajları öğrenmek için okumaya devam edin!

1. Müşterilerinizle Güven Kuruyor

Bir İnovasyon makalesine göre, bir markayı insanlaştırmak, güveni güçlendirmek için çok önemlidir.

Bir markayı insanlaştırmak, çalışanlarınızın ve kendinizin resimlerini şirket web sitesine eklemeyi içerir. Web sitenizin menüsüne “Hakkımızda” sekmesini eklemenin yanı sıra.

İşletmenizi insancıllaştırmanın başka bir yolu da Google Haritalar sokak görünümünü kullanmaktır. Bu, müşterilerin işletme adına bir yüz koymasını sağlar.

Bu, konfor seviyelerini arttırır ve işletmenize gelme olasılığını artırır.

Göster, Gösterme

Ayrıca, bu güvenilir çünkü müşterilerinize işinize güvenmeleri gerektiğini söylüyorsunuz. Onları gösteriyorsun.

Sanal turun yaptığı şey, işletmenizin gizleyecek hiçbir şeyi olmadığını gösterir. Aslında, tam tersi! İstemediğiniz kısımlar göztermezsiniz.

2. Araştırma Sürecine Yardımcı Olur

Bir Forbes makalesine göre, perakendeciler tüketicilerin% 82'sinin bir mağazayı ziyaret etmeden önce çevrimiçi olarak araştırma yaptığını belirtiyor.

Böyle bir araştırma, mağazanın içte ve dışta nasıl göründüğünü bilmek isteyebilir.

Google Haritalar sokak görünümü, potansiyel müşterilerin ziyaret etmeden önce sanal bir tur yapmasına izin vererek araştırma sürecine yardımcı olur.

Müşteriler bu sanal araçtan değerli bilgileri öğrenebilir - örneğin vitrininiz nasıl görünür?

Diğer ilgili detaylar, genel iş atmosferi ve mağazanın samimiyeti ve kişiliğini içerir.

Kaliteyi Gösterir

Google haritaları sokak görünümü, araştırma sürecine yardımcı olmaktan daha fazlasını yapıyor. İşinizin kalitesini gösteriyor.

Bu özelliği müşterinize sunarak, işletmenizin müşterilerine gösterdiği ilgiyi gösteriyorsunuz. Ve en iyi müşteri deneyimini sağlamak için elinden geleni yapacağımızdan emin olun..

Araştırma sürecinin her iki yönü de, müşterilerin işletmenizi ziyaret etme ve satın alma yapma şansını artıracaktır.

3. Daha İyi Bir Bağlantı Oluşturur

İşinizi insanlaştırmanın yararlarından biri, müşterilerinizle daha iyi bir bağlantı kurmaktır.

Nasıl bir yer olduğunu biliyorlar ve endişeleri ortadan kalkıyor.

4. Hedef Kitlenize Daha İyi Erişim

Bir bar ya da  restoran olduğunu varsayalım.

Hedef kitlenizi çekmek için, restoranınız dekore çok güzel dekore ettiniz.

Peki dekoru göstermek ister misin?

Google Haritalar sokak görünümü, platformun bunu yapmasını sağlar. Aniden muhtemel müşterileriniz, restoranınızın sanal bir turuna katılabilir.

 Yerel Hedef Kitlenin Çekini Sağlamaya Yardımcı Olun

Bunun üzerine, Google Haritalar'ın bir Mashable makalesine göre yirmi petabayttan fazla veri vardır. Bilmiyorsan, bu 21 millgigabayt ve 20.500 terabayt.

Hedef kitleniz, Google Haritalar'ın bir yer araştırıyor olabilir. Sizin bölgenizde bir restoran arıyorlar.

İşletmenizi Google ile kaydettiğiniz için restoranınız açılır. Sadece bu değil, aynı zamanda orada yemek yemek isteyip istemediklerini de karar verebilirler.

Sokak görünümü işletmenizin çıkış noktası olabilir. Özellikle sokak görünümü erişimi olmayan yerel rakiplerinizle karşılaştığında.

5. Müşterilerin Bilgilendirilmiş Kararlar Vermesine Yardımcı Olur

Arkada yeterli park yeri var mı? Bir yer bulmak için erken gelmek zorunda mı? Nasıl lıyafetlerle geliniyor? Bölge güvenli mi?

6. Pasif Pazarlama

Tavsiyeleri aktif olarak sormak yerine, müşterilerinizin bunu sizin için ağızdan yazarak yapmasına izin verin.

Müşterilerinizden biri arkadaşlarıyla akşam yemeği yiyor.

Personel nasıl dostça ve cana yakındı. Fiyatlar nasıl makul? Tüm bunları yorumlara ekleyebilir.

7. Rahat ve Konforlu Bir Deneyim

Müşteriler, nerede olursanız olun sokak görünümünü kullanabilirler: alışveriş merkezi, park, konser, adını verin.

Bonus: İzlenimin Kalitesini Artırma

Araştırmaya göre, beyin kelimeleri görselleştirir. Müşterilerinize yanlış izlenim vermeden gerçek görsellerle onlara bu kolaylığı sağlayın.

Kısaca, mesele şu ki, işinizin 3 boyutlu görüntüleri, işinizin sunduğu şeyin bir tanımından daha hızlı işlenecektir.

Başka bir deyişle, bir resim gerçekten binlerce kelimedir.

Son düşünceler

Sokak görünümü 2007 yılında bir proje olarak başladı. Ve şimdi işletmeler için pazarlanabilir bir özellik haline geldi.

Sokak görünümünü kullanmak, yerel hedef kitlenizi çekmenize yardımcı olabilir. Kaliteli hizmet sunduğunuzu belirtin.